RC: Co znamená být Popelkou v dnešní době?

22. listopadu 2016 v 13:00 | Bety N. |  Recenze knih
Ahoj přátelé!
Dnešní recenze bude na knihu Popelčina kletba (Krystyna Kuhn). Toto je druhá kniha kterou jsem četla od autorky (první jsem četla: Past na Sněhurku).

Výsledek obrázku pro popelčina kletba

Anotace:
Internát Havraní hnízdo leží v odlehlém malebném údolí. Všechno je až příliš krásné - ovšem jen do okamžiku, kdy jedna ze studentek spadne dolů ze střechy zvonice a idyla se promění v noční můru. Proč to udělala a raději zvolila smrt? Jula, nová studentka internátu, začne pátrat ale u spolužáků naráží jen na zeď naprostého mlčení. A pak se náhle začnou události strašidelně opakovat…

Obsah knihy mými slovy:
Jula nastupuje na internátní školu Havraní hnízdo, kde studují studenti z bohotších rodin, ale Jula je tam na stipendium. Je ráda, že numusí být doma. Její spolubydlící se jmenuje Meg, tedy Margit, ale každý na internátu má svoji přezdívku. První den, který tráví Jula na škole, přijde do třídy naprosto vyděšený kluk, mluví o krvi, vyděl venku mrtvolu. Všichni vyběhnou ze třídy, venku před školou leží Kira, která je mrtvá, spadla dolů ze střechy. Jsou dvě možnosti: skočila sama, nebo jí někdo pomohl spadnout. Jula zjišťuje, že bývá na pokoji, kde bydlela Kira, spí v posteli, kde spala Kira, užívá notebook, který užívala Kira. Jula je dcerou policisty, takže se rozhodne, že zjistí, jak to s Kirou bylo.
V knize jsou také Kiřiny zápisky, které si psala do deníku.

Můj názor:
Kniha mě vtáhla do děje, bavila mě více než Past na Sněhurku. Jednalo se o detektivní příběh/dívčí román, knize napětí rozhodně nechybělo. Nabyla zbytečně zdlouhavá ani naopak. Doporučila bych spíše mladším čtenářům. Ale konec byl pro mě velkým zklámáním, čekala jsem víc, přijde mi to, jako kdyby to byl nedokončený příběh. 3,5*/5*

Tak se mějte hezky, čtěte a ahoj! BETY

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.